عضو شويد تا مطالب جديد برايتان ارسال شود
گالري عکس
جديدترين مطالب سايت
جلوگیری از سرطان با خوردن قهوه
به گفته محققان دانشگاه هاروارد، خطر ابتلا به سرطان رحم در زنانی که روزانه بین چهار تا پنج فنجان قهوه مصرف می‌کنند حدود ۲۵ درصد کاهش می‌یابد.
این نتایج حاصل تحقیقات دکتر ادوارد جیووانوچی، استاد دانشکده هاروارد است که براساس آن نوشیدن قهوه برای آن دسته از بیماری‌های سرطانی که با چاقی، استروژن و انسولین مرتبط است، تاثیرات مثبت دارد.
قهوه در مقایسه با بیش‌تر سبزیجات و میوه‌ها آنتی‌اکسیدان‌های بیش‌تری دارد. بر اساس یافته‌های این تحقیق که در پایگاه اطلاع‌رسانی «اخبار کوتاه» منتشر شد، میزان تاثیر قهوه مصرفی افراد مشخص و محدود است. به عبارتی اگر فردی روزانه دو تا سه فنجان قهوه مصرف کند، خطر ابتلای او به این سرطان فقط تا هفت درصد کاهش می‌یابد.
تگ هاي مطلب:
براي اين مطلب هيچ تگي نوشته نشده است

                                    عضويت در بهترين گروه ايراني - دريافت عکس - خبر - موزيک و... در ايميل خود

 

  موضوع مطلب: خواص خوراکی ها                      تعداد بازديد اين مطلب:  725                               تاريخ ارسال:  سه شنبه 15 آذر 1390
گلچـــين
مطالب مرتبط ديگر
چت روم سايت
عکس روزانه
عکسهای جدید برخورد با بدحجابي در شهر تهران
عکسی از برنامه خاله شادونه در خرمدره( + 3 کودک فوت شده)
عکسهایی از خانواده‌های کودکان قربانی مراسم خاله شادونه
عکسی از لحظه اعدام شدن عامل ترور شهيد عليمحمدي
هوای تهران در شرایط هشدار قرار گرفت (عکس)
عکسهایی از کنسرت گروه رستاک در برج میلاد
عکسهایی از آلودگی هوا در شهر اهواز
عکسهایی از جاذبه های طبیعی شهر قم
ارتباط دیدنی اعداد و زاویه ها
زیباترین عکسها از دنیای حیوانات
عکسهای بسیار دیدنی: اعتیاد مدل اینترنتی
عکسهایی از مراسم عمامه گذاری در حوزه علمیه قم
عکسهایی از تفریگاه علی کله در دزفول خوزستان
عکسهایی از جشن قهرمانی تیم فوتبال سپاهان
تصاویر دیدنی از مراسم دوقلوها و چند قلوهای ایرانی
مادران از یاد رفته در روزهای تنهایی (عکس)
عکسهایی از کارت ویزیت های خلاقانه و دیدنی
عکسهای منتخب عکاسان غیرحرفه ای از دنیای زیر آب
معروفترین آثار تاریخی دنیا را در شب ببینید
عکسهایی از مورچه‌هاي قرمز در حال اجرای سیرک
آخرین ارسال های انجمن
آرایشی و زیبایی
به این صفحه امتیاز دهید